Politica Livrare & Retururi

Politica de Livrare

Livrarile produselor OZZA se fac pe teritoriul Romaniei prin intermediul partenerilor logistici.

Pentru produsele care sunt in stoc termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare. Pentru produsele disponibile cu precomanda pregatirea lor dureaza intre 7-10 zile lucratoare. Dupa plasarea comenzii pe site o sa comunicam telefonic confirmarea comenzii si termenul de livrare. Veti avea posibilitatea sa pastrati, sa modificati sau sa anulati comanda. Produsele se livreaza in ambalaj OZZA, daca observati nereguli ale coletului (deteriorare sau ambalaj desfacut) va rugam sa ne contactati telefonic.

Cheltuielile de transport in valoare de 20 ron vor fi suportate de catre cumparator.

Inainte de plasarea comenzii recomandam verificarea caracteristicilor produsului, compozitia materialelor, dimensiunile indicate in tabelul de marimi. Pentru orice informatie in plus despre produs va rugam sa ne contactati telefonic sau sa ne scrieti la adresa de mail office@ozza.ro

Facturile emise de catre OZZA contin cheltuielile de transport.

Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică.

Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat periodic pe www.ozza.ro, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă ca toate preţurile indicate pe site sa fie corecte, uneori pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comanda dumneavoastră, vă vom informa cât mai repede şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, din motive neimputabile nouă, comanda va fi considerată anulată şi, dacă aţi plătit deja produsul (produsele), vă vom rambursa întreaga sumă plătită.

 

Politica de Retururi

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor, produsele OZZA se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Intentia de a returna produsele se anunta la adresa de mail office@ozza.ro cu subiectul “Retur Comanda” care sa contina urmatoarele detalii:

– numele persoanei care a efectuat comanda;

– numele si contul bancar (IBAN) in care doriti sa vi se returneaze valoarea sumei;

– motivul returnarii;

– numele sau codul produsului/produselor returnate;

– numarul de telefon;

Produsele se pot trimite retur prin orice firma de curierat, la adresa indicata pe formularul de retur,  însoțite de formularul de retur si factură.  Nu se accepta colete returnate prin Posta Romana.

Costurile de transport in cazul returnarii sunt suportate integral de catre client. In situatia neplacuta in care ati primit un alt produs decat cel comandat, il puteti returna iar cheltuielile de transport privind returul vor fi suportate integral de vanzator.

Returnarea banilor (excluzand taxele de transport) se face doar prin transfer bancar in contul personal al cumparatorului in maxim 14 zile de la primirea produselor returnate.

Produsele se returnează in ambalajul original cu eticheta de produs nedesfacuta, accesoriile complete, documentele aferente achizitiei ( factură ). In caz contrar vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul.

Atentie: Ruperea etichetei sau a sigiliului duce la neacceptarea returului.

 

Date Contact

0745826001
office@ozza.ro

Str. Teiului nr. 8 Borsa, Jud. Maramures
M&C Fashion Lovers SRL | CIF: 39957845